28. kesäkuuta 2019

MARJAOSTOKSILLE

Taas viikonloppu. Olen menossa asioille, joka tarkoittaa muun muassa Italian kirjeen postittamista. Tietysti myös mansikoita ja kirsikoita on saatava. P-D:n kanssa juttelin eilen, että koska ihmeessä lähtisimme mansikoiden ja kuohujuoman kanssa meren rannalle? Se on ollut jo monen kesän suunnitelmana ja jäänyt vain ideaksi. Koko meri täällä on minulle mysteeri. Pitäisi nähdä, ennen kuin uskoo. Aikaisemmin se on aina ollut lähellä ja haistettavissa, nähtävissä jopa. Lokit ovat olleet pihalintuina, nyt näkee joskus vierailevina.

Tsilari ilmestyi eilen. On kuvia 12.6. Espan puistosta, mutta K ja minä emme näy niistä missään. No, emme linssiluteina pyrkineetkään olemaan. Lehden kanteen pääsivät tämän vuoden Stadin Friidu ja Stadin Kundi. Koko Espan juttuhan on Stadin Slangi ry:n lanseerama. Uusi cd  "Slangimusa ei delaa koskaan" on ilmestynyt, mutta Helsinki-päivänä Stadin Slangin kojusta myyty loppuun. On joskus mentävä Hämeentielle kauppaan se ostamaan. Minulla on muutamia cd-levyjä muun muassa entisen puheenjohtajamme Lasse Liemolan laulamana.

Saan Parnasso-lehdestä näytenumeron Otavamedian (ent. Yhtyneet Kuvalehdet) asiakkaana ja Suomen Kuvalehden tilaajana. Parnasso on minulle joskus tullut tilattunakin. Nyt  siihen taas tutustun elokuussa. Muitakin lehtiä oli tyrkyllä kuukauden ajaksi, Annan pyysin lähettämään ystävälleni. Saa neljä numeroa. Varoitin, että ovat sitten kimpussa saadakseen tilauksen. Samoin kuin minä joudun pommituksen kohteeksi Parnasson tiimoilta.

Enköhän tästä jo paneudu tällinkiin ja sitten ei kuin menoksi.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti