25. kesäkuuta 2014

PS

Tämä on PS edelliseen kirjoitukseeni. Ei se byrokratia minusta otetta hellittänyt. Kotihoidosta ei oltu kerrottu Omahoitotarvikepaikkaan, MIKSI ei ole tilattu vaippoja niin pitkään aikaan kuin ei ole. Olin revetä liitoksistani! Eivät uskoneet  minun selostustani, että kun ei oltu kotona, ei tilattu, kun mieskin hoitolaitoksessa minun leikkaukseni sekä toipumisen ajan. Ei, pitää olla Kotihoidon virallinen tieto! No, enhän minä älynnyt, että olisi pitänyt tilata vaipat, vaikka meille oli jäänyt yllinkyllin puolison ollessa niitä käyttämättä viikkojen ajan. Hertsileijaa tätä kunnan touhua! Ei kun taas soitto Kotiapuun ja sieltä luvattiin ottaa uudestaan yhteyttä Omahoitotarvikepaikkaan ja tarkentaa. Kuinka moni tosiaankin on yrittänyt venkoilla itselleen vaippoja, kun noin tarkkoja ollaan? Minä olen näissä kuvioissa ollut jo yli 10 vuotta, tilannut vaippoja ja muita tarvikkeita, enkä taatustikaan tarvitse miesten vaippoja. Hitto tätä byrokratiaa! Jos vielä minua pompotetaan, otan aivan varmasti yhteyttä ylemmälle taholle. Niissä asioissa olen aika mato.

2 kommenttia:

  1. Hertsileijaa tosiaan!! Tietysti pitää olla tarkka, koska väärinkäyttäjiä aina löytyy, mutta.... ja eikö se nyt ole vähän ristiriitaistakin heiltä? Sinä nimenomaan et ole tilannut niitä pitkään aikaan, koska käyttäjä on ollut pois kotihoidosa ja nyt et saanut tilata niitä, koska et ole tilannut pitkään aikaan?! Höh!

    VastaaPoista
  2. Juu, Marjatta, paksua hölmöläishommaa.

    VastaaPoista